اخبار شهر دبیران و ایران

اخبار شهر دبیران و ایران

وبلاگ برتر شهرستان زرین دشت

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

خوش آمدید

امکانات


حضور بهمنی از کاندیداهای شهرستان داراب و زرین دشت

  دیروز و همزمان با اربعین حسینی تنی چند از کاندیداهای انتخابات شهرستان داراب و زرین دشت به شهر دبیران وارد شده بودند که اسکندر بهمنی نیز یکی از انها بود و در مراسم نذری در منزل یکی از اهالی حضور داشت و به نظر می رسد کاندیداها عزم خود را جزم کرده تا آرای مردم دبیران که در دوره قبل تمام آن به آقای بابایی تعلق داشت بربایند.



نظرات شما عزیزان:

كاظم
ساعت22:24---1 اسفند 1390
دوستان عزيز من هم طرفدار سيد عليمحمد بودم و هستم. اما بياييد واقع بين باشيم. ما چرا به عقب برمي گرديم؟ بياييد آينده نگر باشيم. الان آقاي بابايي هست كه مي تونه به دبيران كمك كنه.
خواهشن چند تا از كارهاي آقاي افشاري رو براي من نام ببريد.
مگر نبود آقاي افشاري كه مي گفت شما به من راي نداديد از من هم انتظار نداشته باشيد؟ مگر او نماينده دو شهرستان نبود؟ چرا اين آقا تنها براي افراد كار كرد و مردم را فراموش كرد؟
چرا اينهمه هزينه كردند با اعضاي شوراي شهرستان و ثروتمندان حاجي آباد به ديدن وزير راه رفتند براي جابجايي ايستگاه قطار دبيران به حاجي آباد؟ كه سند اين حرف روي سايت شوراي شهرستان زرين دشت هست. شما مي خواهيد به او كمك كنيد تا كار نيمه تمامش را به انجام برساند؟
آينده در مورد ما چه مي گويند؟
تا كي ساده باشيم و حقوقمان را مفت و مجاني بدهيم و دم نزنيم؟ تا كي؟ اين براي همه مان بهتر است چه كسي كه آقايان برايشان كار شخصي كرده ان و چه من و شما .
همه چيز را تحليل كنيم و با چشم و گوش باز به پيش برويم.
آنهايي كه الان اين شبهاها رو ايجاد كرده ان و بهش دامن مي زنند نه دوست دار من و شما هستند و نه طرفدار سيد عليمحمد. فقط سود خودشان را در نظر مي گيرند.
فقط بايد من و شما دست شان را رو كنيم با اتحاد. ان شاء الله


علی
ساعت12:33---14 بهمن 1390
یکم فکر نمی کنید واقعا چرا بابایی این موضع شفاف رو مقابل علیمحمد گرفت؟ با اینکه مشخص بود خیلیا علیمحمد رو دوست دارن و ممکنه به ضرر بابایی بشه این موضع گیری؟
سطح سواد و اطلاعات علیمحمد خیلی پایینه و توی نماز جمعه یه حرفایی می زنه که واقعا از روی عدم داناییشه، من نمی دونم چطور ایشون رو به عنوان امام جمعه انتخاب کردن در حالیکه خیلی از روحانیون حوزه زرین دشت و جهرم ایشون رو اصلا قبول ندارن؟!!


gafar
ساعت9:21---1 بهمن 1390
من دیگه به بابایی رای نمدم چون اون دور همه رای ها را به او دادیم ولی هیچی نشد من به افشاری رای میدهم

امانت
ساعت21:48---25 دی 1390
سلام
از مطالبتون دیدن کردم خیلی خوشحال شدم همیشه اندیشه ات زلال و جاری باد


شریعتی
ساعت21:03---25 دی 1390
من این دوره به بابایی رای نمیدم چون نامه نگاریهاشو دیدم بر علیه سید علیمحمد خیلی از مردم به ایشون رای نمیدن .

منتقد
ساعت21:00---25 دی 1390
لطفا از کلمه بربایند استفاده نکنید»چون این کلمه برای سرقت استفاده میشه مثلا توی قانون مجازات میگه سرقت عبارت است از ربودن مال غیر به طور پنهانی)این را هم بدونید که با مواضعی که حاج آقا بابایی نسبت به سید علیمحمد حسینی از خودش نشون داد دیگه خیلی از مردم بهش رای نمیدن.چون اگه خدا رو درنظر بگیره سید برا شهرمون خوب بود و مستحق این برخورد نبود.الان امام جمعه فعلیمون جمعه ساعت 10از جهرم حرکت میکنه و 2هم برمیگرده یعنی ذره ای از آسایش خودش نمیزنه برا مردم .حاج آقا بابایی هم این همه سال اون بالا بالاها بالاخره میتونست قدمی برداره اما......من که مجدد به افشاری رای میدم!!!!!!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نويسنده: dabiran1 تاريخ: 25 / 10 / 1390برچسب:انتخابات مجلس نهم داراب و زرین دشت , اخبار انتخابات مجلس حوزه شهرستان داراب, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

***برای سلامتی امام زمان صلوات*** مدیر وبلاگ

نويسندگان

آخرین اخبار آی تی
لينکهاي ویژه

جستجوي مطالب

© All Rights Reserved to dabiran1.LoxBlog.Com | تمامی حقوق وبلاگ متعلق به شهر دبیران می باشد


Powered by
IP2Location.com